نوئیڈا میں میڈیا ہاؤس بھی کورونا کی لپیٹ میں

  |    May 19th, 2020   |   0

نوئیڈا:
۔ گوتم بودھ نگر میں ، ایک ہی دن میں سب سے زیادہ مریضوں 31 کورونا کا بم پھٹ پڑا۔ جس کی وجہ سے انتظامیہ کے ہاتھ پیر پھول گئے ہیں۔ گریٹر نوئیڈا کے اے پی پی او اور ویو موبائل بنانے والوں کے علاوہ نیوز چینل zee میڈیا کے ملازمین سمیت کل 31 مثبت مریضوں کی تشخیص کے بعد ہلچل مچ گئی ہے۔ ضلع میں مریضوں کی تیزی سے بڑھتی ہوئی تعداد کے پیش نظر ، انتظامیہ نے شہر کے دیگر ریاستوں اور اضلاع کے ساتھ سرحدیں کھولنے سے انکار کردیا ہے۔

ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ سہاس ایل وائی نے بتایا کہ گریٹر نوئیڈا میں موبائل فون بنانے والی کمپنی اوپو میں کل 9 افراد مثبت پائے گئے۔ تمام متاثرہ افراد کو گریٹر نوئیڈا کے شاردا اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ محکمہ صحت باقی رپورٹ کا انتظار کر رہا ہے۔

دوسری طرف ، گوتم بود نگر ضلعی انتظامیہ کے ساتھ جی میڈیا کے لئے آج کا دن بلیک پیر ثابت ہوا۔ اس میڈیا ہاؤس سے 28 افراد کورونا وائرس سے متاثرہ پائے گئے ہیں۔ ان میں سے 15 نوئیڈا کے رہائشی ہیں۔ جبکہ 13 افراد دہلی ، غازی آباد اور فرید آباد کے رہائشی ہیں۔ ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ سہاس ایل وائی نے بتایا کہ دہلی کے لکشمی نگر کے رہائشی زی میڈیا کا 39 سالہ ملازم 15 مئی کو مثبت پایا گیا تھا۔ اس کے بعد ، اس کے ساتھ رابطے میں آنے والے 51 افراد کے نمونے دہلی کے میکس لیب میں جانچ کے لئے بھیجے گئے تھے۔وہیں ویوو موبائل کمپنی کے بھی دو ملازم کورونا۔ مثبت پائے گئے۔

ڈی ایم نے بتایا کہ گریٹر نوئیڈا میں قائم اوپو موبائل کمپنی کے 18 ملازمین کے نمونے بھی گروگرام کی لیب میں جانچ کے لئے بھیجے گئے تھے۔ان کے علاوہ نوڈا کیسے پانچ واقعہ خلا میں بھی پانچ لوگوں میں کرونا وائرس کی تصدیق ہوئی ہے ۔ ان کے سیمپل کی جانچ دہلی کی لیب میں کرائی گئی ہے۔ انہیں نوئیڈا کے چائلڈ پی جی آئی میں داخل کرایا گیا ہے۔