دوارکا پولیس کی علماء کرام اور آئمہ کرام سے ملاقات

  |    May 22nd, 2020   |   0

نئی دہلی : مقدس ماہ رمضان کے بعد عید کی آمد کے پیش نظر موجودہ ملکی صورتحال و کورونا وائرس سے بچائو اور احتیاطی تدابیر سے متعلق قومی راجدھانی دہلی کے دوارکا ڈسٹرکٹ کے اے سی پیش اور ایس ایچ اوز نے علاقے کی تمام مساجد کا دورہ کیا، علماء کرام اور آئمہ کرام کے ساتھ الگ الگ ملاقاتیں کیں۔

دوارکا ڈسٹرکٹ پولیس بڑے جوش و خروش کے ساتھ انہیں پیشگی EID کی مبارک باد دیتے ہوئے کیلئے کھجوریں اور مٹھائیاں پیش کیں۔ ان سے درخواست کی گئی ہے کہ وہ لاک ڈاؤن 4.0 میں حکومت کے رہنما اصولوں کے نفاذ میں ہماری مدد کرتے رہیں۔پولیس نے کہا کہ ملک میں اس وقت ہیلتھ ایمر جنسی نافذ ہے اور کورونا وائرس کے خلاف تمام ادارے اپنا اپنا بھر پور کردار ادا کر رہے ہیں ۔ کورونا کے خلاف جنگ میں علماء کرام کا کردار بھی بہت اہم ہے ،

علماء کرام شہریوں کو آگاہ کریں کہ وہ گھروں میں اپنی اپنی عبادات کریں اور عید کی نماز ادا کریں ، تاکہ کوروناوائرس کو شکست دی جاسکے۔
یہ بھی کہا گیا کہ بغیر ضروری کام کے اپنے گھروں سے باہر آنے سے گریز کریں۔ انہیں یہ بھی مشورہ دیا جارہا ہے کہ وہ ماسک پہنیں اور عوامی مقامات پر معاشرتی فاصلاتی اصولوں پر عمل کریں تاکہ وبائی امراض کوڈ 19 سے خود کو محفوظ رکھیں۔

دوارکا ڈسٹرکٹ پولیس بہتر رابطہ کاری اور فرقہ وارانہ ہم آہنگی کے لئے امن کمیٹی کے اجلاس بھی کر رہی ہے۔ علاقے میں پوسٹر چسپاں کردیئے گئے ہیں اور عوام میں شعور اجاگر کرنے کے لئے پی اے سسٹم کے ذریعے اعلان کیا جارہا ہے۔