عید پے خریداری نہیں – لوگوں کی مدد کرنا بہتر ہوگا: ڈاکٹر آمنہ

  |    May 22nd, 2020   |   0

نئی دہلی (راجیش شرما) کورونا عالمگیر وبائی بیماری سے پوری دنیا متاثر ہے جس کا اب تک صرف ایک ہی موثر حل ہے: لاک ڈاؤن اور معاشرتی دوری۔ اس تناظر میں آئندہ عید فیسٹیول کے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے ماہر تعلیم ، مصنف ، سماجی کارکن ڈاکٹر آمنہ نے کہا کہ اب وقت آگیا ہے تمام تنازع سے بالا تر ہو یکجہتی کا مظاہرہ کیا جائے ۔

اگر آپ ایک سچے انسان ہیں ، تو کورونا وارئیرس کی طرح ، سماجی دوری پر سختی سے پیروی کریں اور اس عید پر خریداری نہ کریں۔ گھر پر ہی رہیں ، ایک ذمہ دار شہری کی حیثیت سے لاک ڈاؤن کے اصول اور اپنے فرائض کی انجام دہی کریں ، دعا کریں کہ جلد از جلد اس وائرس کا خاتمہ ہوجائے۔

ڈاکٹر آمنہ نے واضح کیا کہ یہ انتہائی دکھ کی بات ہے کہ کرونا کے ساتھ ایک بہت بڑا بحران ہمارے غریب بے بس مزدور بھوک ، بے روزگار سے گزر رہے ہیں لہذا ہم سب پر لازم ہے کہ ہم اپنے غریبوں ، مزدوروں سے اظہار یکجہتی پیش کرتے ہوئے عید کی خریداری کی رقم دوسروں کی ضروریات کے لئے استعمال کریں ، جیسے کسی محتاج کنبے کو کھانا کھلانا ، کسی کی اسکول کی فیس ادا کرنا۔ کاروبار شروع کرنے میں مدد کرنا، مکان کا کرایہ ادا کرنے میں مدد کریں۔ انسانیت کی خدمت اہم فریضہ سمجھتے ہوئے دل سے غریبوں کی مدد کریں یہی سچی عید ہوگی